Klachtenprocedure

Ontevreden? Deel dit, zodat wij ervan kunnen leren!

Bij Voedingswijs kinderdiëtist en eet-coach doen wij er alles aan om jou en je kind zo goed mogelijke zorg te bieden. Een behandeling wordt voor iedereen persoonlijk afgestemd en zal dus bij iedereen anders zijn. Daarnaast willen wij de ervaring voor je kind zo vriendelijk en fijn mogelijk maken.

Echter kan het voorkomen dat iets anders loopt dan verwacht of dat je niet helemaal tevreden bent. Mocht je als ouder of kind onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan is het belangrijk dat te bespreken. Doe dit het liefst direct met de kinderdiëtist, op deze manier kunnen we een passende oplossing vinden en eventuele misverstanden bespreken. Feedback of een klacht zien wij als een leermoment!

Als dat geen oplossing biedt, kun je een klacht indienen. Wij zijn aangesloten bij de Klachten- en geschillenregeling Paramedici. Kijk hier voor meer informatie.

Juist heel tevreden? Deel dit dan ook! Maak dit kenbaar op Zorgkaart Nederland, klik hier!